Reklamasjon / garanti på en vare

You are here:
< Back

Dersom du ønsker å reklamere på en vare må den sendes til oss.

Varen må sendes til

Reverie AS – Attn: Reklamasjon/garanti
Postboks 254 Alnabru
0614 OSLO

Du MÅ også laste ned og fylle ut dette skjemaet – LAST NED SKJEMA

Kopi av orginalfaktura/ordre må alltid vedlegges innsendte klokker!

Behandlingstid på garanti/reklamasjoner vil variere endel, men du må regne med at det kan ta 3-6 uker, alt etter hva som er feil på varen og hvilket merke det er.

Legg merke til at følgende aldri dekkes av garanti
– skade på krone
– knust/ripet glass
– fuktskader på klokker som ikke er vanntette (vanntett = 10 ATM, 100 M eller mer).
– fuktskader hvor funktionsknapper er anvendt under vann.
– skader som er forårsaket av feil vedlikehold, likegyldighet eller andre skader som ikke har sin årsak i material- eller produksjonsfeil.
– dersom batteri er byttet hos urmaker uten trykktest (krav om kvittering) dekkes ikke vannskader på 10 ATM + heller.
– skader forårsaket av inngrep av ikke-kvalifisert repartør.
– Klokken skal ALDRI bli prøvd reparert hos ekstern urmaker.
– skade på rem/lenke/urkasse dekkes aldri av garanti.
– batteri på Wobl-klokker da disse bruker mye batteri

Etter 6 måneder dekkes ikke
– slitasje på rem/lenke
– batteri

2 års garanti
– på “innmat” av klokken
– løse detaljer på urskiven (forutsatt at det ikke er synlig slagskade på klokken)

You may also like